Regulamin pracy Uniwersytetu Jagiellońskiego (Zarządzenie nr 86 Rektora UJ z 26 lipca 2013 roku)
- W sprawie skarg i wniosków pracowniczych dotyczących Uczelni przyjmuje Rektor Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Niezależnie od postanowień ust. 1 skargi i wnioski pracowników w formie pisemnej przyjmowane są codziennie w Sekretariacie Uczelni w budynku Collegium Novum.
- Rozpatrywanie skarg i wniosków następuje w trybie przewidzianym w przepisach Kodeksu postępowania administracyjnego.
Kodeks postępowania administracyjnego (ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
- Skargę składa się do organów właściwych do ich rozpatrzenia- w przypadku skargi związanej z funkcjonowaniem jednostki dokument w formie pisemnej można złożyć do Kierownika Centrum Językowego UJ CM.
- Jeżeli skarga złożona do Kierownika Centrum Językowego UJ CM dotyczy funkcjonowania Uczelni a nie CJ, Dyrektor przekazuje taki dokument do Rektora UJ.
- O sposobie załatwienia skargi zawiadamia się skarżącego .
- Skargę składa się w Sekretariacie Centrum Językowego w godzinach jego pracy.